Ridlägret <3

Hej <33
på fredagen och torsdagen har jag varit på ridläger.
det var jätte roligt <3
Jag fick Sigma med Oliver :D
Emma-louise fick amara med Alexandra:D
Moa fick surfa med Sandra:D
Emma.c fick bellman med Thilda:D
Madde fick Zorro med Felicia . b :D
Frida fick Dennis :D
Det var jätte kul Emma-louise skulle gå på toa
och när hon stängde dörren gick den i backlår :D
Björn fick ta sönder fönstret :D och sen fick han typ
ta av hele handtaget :D
Och när vi har fri tid typ så lekte Jag emma-louise Moa
frida och Sandra och typ Oliver häst vi byggde upp
Hinder i ridhuset och sprang och hoppade Moa och
sandra var ridlärare dom smällde med spöna i marken hela
tiden :DbJätte kul <33
Moa oliver frida och sandra låg och sov på en stor madras
och alla andra fick typ sova på golvet :( :D
Moa låg och åt godis typ mitt i natten :D
Och typ halv tio eller tio på kvällen sa Åsa att vi skulle
ta in Prinsen och dennis i ridhuset och så hade vi gymkhana
och vi skulle rida fram hoppa av och först ta en bit av ett äpple
i en hink och ge den biten till hästen och sedan leta upp en sockerbit
i en talrik med mjöl och ge till hästen <3
och hoppa upp och tillbacka och så nästa <3
och sen fick vi sova <3 jag sov bredvid Emma-louise och Oliver :D
På morgonen så gick vi ner och år frukost och sedan lekte vi häst <33
och efter middagen så skulle vi göra i ordning  hästarna och sedan ha
hopptävling <33 jag fick clear roand med Sigma <333
Ja och sedan skulle vi hem och nu var vi ridit ut på lilla Zorro
och emma-louise hade prinsen för loranga var halt <33
ja och nu sitter jag vid datorn och har precis ätit pizza mums <33

Ha´re gott <33

Kommentarer
Postat av: Felicia ;D

låter som du har haft ett bra ridläger hah ;D §§<3

2010-05-16 @ 14:59:03
URL: http://feliciaclaeson.blogg.se/
Postat av: Jonna;)

Ska du lägga ut bilder från lägret??<33

2010-05-17 @ 15:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0