Hejsann ;)

Nu ska jag lägga ut ett jätte långt inlägg <3
aa till och börga med så e det ju bara 1 vecka
exakt tills det blir lov<3ja jag ska ha på mig
 en typ tunika som är vit o svart <3 vad ska
 alla andra ha på sig ? <3  idag har jag inte
 gjortt så mkt i skolan har vi haft hemkunskap
då gjorde vi frukt salad det var jätte kul oo gott
§ sedan hade vi matte det var assa kul som
 vanligt och jag gjorde typ 15 tal jej !! sedan
 hade vi något annat hehe kommer typ inte
ihåg men vi hade typ rast hehe sen hade vi
iallafall Veckans ord och typ lysnade på en
 cd oo sådant typ hehe kommer inte alls
 ihåg :) sedan typ mat hehe och efter den
ggooddaa maten så hade vi musik <3 jätte '
kul vi lysnade typ bara på datorn <3 och sen
åkte jaghem med jonna lollo elin och felicia
 <3jagg kom hem och gick in på datorn och
 fixade så jag fick gimp 2 <3 och va inne på
 bdb och inne på facebook <3 aja men nu
 sitter jag här och imon så ska vi springa
eller jag ska gå prins bertin stig assa tråkigt
:( aja men nu pallar jag inte mer aja ses alla


ha de bäst kramar emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0