Hej

hej nu var de jätte länge sen jag la in ett inlägg sorry <3
men men igår va jag med emma-louise jätte kul som vanligt!
<3 kommer några bilder ! :

Emma-louise sötnowsen <3

Sötnowsen Emma-louise igen <3

<3

Hehe haha hihi :PpPpPpP


Har mkt bilder men pallar inte mera <3
vi hade jätte kul va ute och cyklade inne
i skogen <3
tack för den dagen <333
--------------------------------------------------------------------------------------
I söndas !
i söndas var jag på sköthästen med bästa emma-louise
loranga och ZORRO ! <3




--------------------------------------------------------------------------------------
när jag kom hem så fotade jag lite <3

hehe vårat land :D

--ll--

nice tkr jag <3


aja mkt haha
-------------------------------------------------------------
i torsdas va de skolavslutning som att bli släppt (stavning)
från fängelset hehe men kommer sakna alla kompisar <3

nu pallar jag ej mera

ha de bäst kramar emma <3

Kommentarer
Postat av: felicia :)§

kmr sakna klassen grymt mke ! :( <3333

2010-06-18 @ 22:28:34
URL: http://feliciaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0