kvällen :=)

Jag va hos annie och de va ju kul :))  sedan
fick jag och sanna tåkit efter att ha hålt
(stavning :S )på med hästarna i padocken
:) (stavnig) så vi cyklade hem t sanna
elr sanna tjusade mig på sin pappas
cykel :) när vi kom hem t henne så
åt vi vanilj glass me choklad sås :P
got och såg på en as bra film hahaha
vi skrattade hela tiden :) den ass rolig
och vi åt frukt vi va typ hungriga hela
tiden :) vi skulle gå ut me hästarna t
en annan hage typ kl halv 11 :O o jag
såg typ något i skogen som låg 20 m
jämte hagen och jag typ sprang över
gatan :) sen gossade vi lite med de
gulliga kanin ungarna dom va typ 3
cm långa :O 9 st :) o min favvo var
humlan hon va typ den minsta o
svart o vit o flufig :)) och imorgon
ska vi på kräft skiva hos anders o
lena kulkul :) detta var filmen vi
kollade på :
haha den var as bra :)
kramar emma :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0