Hemma :)))

Hejj !
Dagen :)
Jag vaknade kl halv 9 ;) tittade
på tv och va inne på datan:)
sedan så åkte jag t mormor
och fotade lite! <3
foto by ; emmaålström :)
Sen åt vi spaghetti :) Det var jätte gott :)
sedan gick vi med saga t stan :)först gick
vi o köpt glass :) och gick hem där träffade
vi 2 andra hundar som saga hälsade  på :)
sedan skulle jag hem och vi åkte o badade
på furran där träffade jag Sandra och Moa :)
<3 fast dom skulle hem precis då :( sen köpte
vi glass igen :) jag köpte en plopp glass :)
sen åkte vi hem och nu sitter jag här och
tråkar -.- nu är det bara 27 dagar kvar tils
jag o Emma-louise ska t turkiet:) <3<3
ha det bäst kramar Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0